sit - odchozi rozhrani

Ret - Timeless ret na timeless.cz
Čtvrtek Únor 5 19:40:30 CET 2004

Zdravim

Mel bych prosim na zdejsi odborniky dotaz ohledne site:

Lze nejakym zpusobem ovlivnit, ze ktereho sitoveho rozhrani budou
defaultne odchazet pakety do internetu? Mozna na to jdu uplne spatne a
treba to ani nesplni to, co od toho ocekavam, tak radeji popisu presne
svuj problem.

Mam(resp. mel jsem) v siti router, ktery krome bezneho smerovani delal
jeste HTB(shaping). Ted jsem presel na Linux jako primarni system a
router je ted primo muj pocitac a tady prave nastal kamen urazu. Muj
pocitac totiz HTB obchazi, nebot pakety netecou pres spravne rozhrani.
Timto zpusobem snadno zahltim linku sam a cele HTB tak postrada smysl.

A tak se tedy ptam: je mozne na to jit tak jak jsem vznesl vyse uvedeny
dotaz, nebo chte nechte musim prejit na IMQ?

Dekuji za vsechny tipy.

[ret]