vypaleni 800mb dat

Vladimir Rengevic linux na grafon.sk
Čtvrtek Únor 5 23:08:14 CET 2004

Dobry vecer ;o)

Honza E wrote --- napísal::

> ok, s tim souhlasim;
> na tom mediu je napisane 90 minut, coz ocekavam,
> ze bude odpovidat 800mb dat ;-)

No, ked zoberem kalkulacku tak 700/80*90=787,5
ale to je len "hruba" uvaha.

> nevidim, nevidim (mkisofs, cdrecord)
>
> zkusim (az to pujde) nainstalovat xcdroast nebo nove verze
> cdrtools a uvidime :-)

Nie, to bola narazka na manual a hlavne technicke data k napalovacke.
90-minutove media nie su bezne (aj ked sa s napalovanim zaoberam bezne
este som o nich nepocul ;o)) je tu otazka podpory. Asi ako ked boli
bezne 650MB media (74min) a exotikou boli 80min. Teraz 650-tku uz pomaly
clovek ani nekupi. Takze by som zalovil v manuali k napalovacke.
A otazkou je aj to, ci to vie soft ;o)

> bohuzel me zadny citat v tuto chvili nenapada,
> asi proto, ze uz ze tesim na loze ;-)

No aj ja ;o)

Vlado

---
Ing. Vladimir Rengevic
GRAFON dtp studio
Tranovskeho 19, Liptovsky Mikulas, Slovakia
phone: +421/44/5526153, fax: +421/44/5621454
mobil: +421/905/642799