vypaleni 800mb dat

Honza E honza na pc234.math.cas.cz
Pátek Únor 6 00:14:34 CET 2004

zdravim,

> No, ked zoberem kalkulacku tak 700/80*90=787,5
ok, me to ale spadlo uz pri pokusu o vypaleni 703tiho mbytu.

> Nie, to bola narazka na manual a hlavne technicke data k napalovacke.

bohuzel jsem ji dostal tak jak byla, tj. zcela beze vseho.
Manual jsem si stahnul z webu, ale o kapacite "podporovanych" medii
tam nebyla zadna zminka. Chtel jsem se zkratka pokusit vypalit
2hodinovy film na jedno medium, zakoupil ho (90min.CDR Memorex 40x
[rychlost, ne pocet kusu] - s jejich 80min variantou jsem nemel nikdy potize),
vytvoril mkisofs-em iso image a ten s cdrecordem -dummy "vypalil".
Ten odmitl, nabadal zkusit -ignsize, ja ho poslechl
a on skoncil chybou pri 703mb.

A zpomalil vypalovani pri cca 240mb
(do te doby to bylo tak speed=10x, pak 1-2x)

> 90-minutove media nie su bezne (aj ked sa s napalovanim zaoberam bezne
> este som o nich nepocul ;o)) je tu otazka podpory. Asi ako ked boli
ok, mozna podporu nemam. Da se to vyresit upgradem firmwaru?
Koupi jine znacky media?

Nebo mam pripadne pokusy vzdat a vypalit to na dve 700mb cd, coz vyjde
asi 2.5x levneji?

> A otazkou je aj to, ci to vie soft ;o)
zkusim novejsi cdrtools (ted mam z RH8)

> No aj ja ;o)