OpenLDAP a samba - no structural object class provided.

Veros Kaplan veros-XXXX na tac.cz
Pátek Únor 6 10:31:47 CET 2004

David Michal wrote/napsal:
: Zdravim,
: Snazim se rozchodit autentikaci do samby oproti LDAP. Kdyz nyni zkousim
: pridat uzivatele obdrzim chybu viz %subj. Nevite prosim nekdo kde bych mel
: hledat chybu? Podrobnejsi popis teto hlasky se mi nedari nikde najit.
: Diky,
: David

  V LDAP existují dva druhy objectClass, structural a supplemental.
Každý existující objekt musí mýt alespoň jednu objectClass, která je
structural (např. Person, inetOrgPerson, apod...)
   Který objekt je který zjistíte např. pomocí gq či přímo ve schématu.

   Bez záruky, RFC jsem (zatím) nečetl  :-)

Věroš Kaplan
--
Věroš Kaplan <veros @ tac . cz>
system disaster