vypaleni 800mb dat

Martin Kamín ZULU martinkamin na quick.cz
Pátek Únor 6 12:23:48 CET 2004

On 06. Feb, 10:21 AM CET, Miroslav BENES <mbenes na tenez.cz> wrote 30 lines:

> On tam lezi zkomprimovany, ale pri cteni se on-fly dekomprimuje.
>
> Nevyhodou je slozitejsi sestavovani ISO (je potreba udelat si
> misto o velikosti "skutecneho" ISO image,  vsechny soubory
> "prohnat" pres mkzftree a zadat parametr -z pro mkisofs),
> vyhodou je, ze aplikace o nicem nevi (a takto vypalena DB se
> sktecne jevi jaok "skoro" 2GB a po siti se do ni da RO
> pristupovat, jako by byla "normalne" na beznem sitovem disku.
>

> Kdyz takove CD ale strrcite do Woken, uvidite vsechny soubory s
> "komprimovanou" velikosti a v nich bude rozsypany caj :-\

Promiňte, ale pořád mi uniká to "výhodné". Vždyť si mohu ty soubory pomocí
gzip zkomprimovat také (a bude to čitelné kdekoliv).

To, že uvádíte, že se tam vejde 3GB databáze je sice šokující, ale vsadím
se, že tam nedáte 2 GB JPEG souborů....

Jaká je tedy výhoda tohoto řešení?
Děkuji

MK