vypaleni 800mb dat

Petr Zapadlo zapadlo na melzer.cz
Pátek Únor 6 12:33:43 CET 2004

> Promiňte, ale pořád mi uniká to "výhodné". Vždyť si mohu ty soubory pomocí
> gzip zkomprimovat také (a bude to čitelné kdekoliv).
>
> To, že uvádíte, že se tam vejde 3GB databáze je sice šokující, ale vsadím
> se, že tam nedáte 2 GB JPEG souborů....
>
> Jaká je tedy výhoda tohoto řešení?
> Děkuji

Podle meho nazoru v tom on fly. Je to jednoduche, strcim cd do mechaniky a mam
dostupne soubory. Nemusim je nekam rozbalovat.

Kdysi davno jsem neco podobeho shanel i pro diskovy fs.

Priklad.
Mam databaze napr z foxky s archivnimi daty. Na tyto data se ucetni podiva tak
cca 1 za mesic ale potrebuje je. Presto zabiraji nekolik GB. Kdyz je
zakomprimuji tak maji nekolik 100MB. Rucni obluha v tomto pripade neprichazi
v uvahu.

S pozdravem
--
Petr "Zapik" Zapadlo