LDAP V3 a samba 3.

David Michal david.michal na rabatcr.cz
Pátek Únor 6 14:42:30 CET 2004

Zdravim,
Obracim se s otazkou na ty, kterym jiz funguje samba3 a LDAP V3 spolecne.
Mam zkonfigurovanu sambu a OpenLDAP. Nyni badam jak pridavat nove uzivatele
a groups. Ve schematu samby je nekolik poli u kterych nevim jakou hodnotu do
nich zapsat. V dokumentaci jsem k teto otazce nalezl tuto skvelou vetu:

As user accounts are managed through the sambaSamAccount objectclass, you
should modify your existing administration tools to deal with
sambaSamAccount attributes.
Tot vse. :)

Prvni ma otazka tedy zni jaky nastroj (nejlepe web-based, nebo win32)
pouzivate ke sprave uzivatelu a groups?
(modul LDAP-useradmin pro webmin, neni ten spravny, chybi tam moznost
editace vetsiny attributu z sambaSamAccount)

Druha otazka zni jake hodnoty mam dat do nize vypsanych poli pro noveho
uzivatele?

Pole u kterych nevim co tam zapsat za hodnoty: sambaAcctFlags, sambaSID,
sambaPrimaryGroupSID.

Diky moc za kazdou radu,
David

P.S. S OpenLDAP se seznamuji v praxi teprve posledni tri dny. Asi jsem
malinko rozmazleny z pouzivani NDS a AD, ale cekal jsem tedy alespon lepsi
dokumentaci, kdyz uz tedy neni v baliku zadny sofistikovanejsi nastroj pro
spravu. Ale to tu asi nevyresime. :)