vypaleni 800mb dat

Rybarik, Michal mrybarik na tronet.sk
Pátek Únor 6 14:44:36 CET 2004

> Nie, to bola narazka na manual a hlavne technicke data k
> napalovacke. 90-minutove media nie su bezne (aj ked sa s
> napalovanim zaoberam bezne
> este som o nich nepocul ;o)) je tu otazka podpory. Asi ako ked boli
> bezne 650MB media (74min) a exotikou boli 80min. Teraz
> 650-tku uz pomaly clovek ani nekupi. Takze by som zalovil v
> manuali k napalovacke. A otazkou je aj to, ci to vie soft ;o)

mam doma niekolko 90min/800MB medii. moja napalovacka (teac) a soft
(nero 5.5) ich identifiguje ako 80min/700MB, ale pomocou overburnu na
nich
uspesne napali uvedenych 800 mega. uz na pohlad maju kvalitnejsi okraj
ako 70min media, finta bude pravdepodobne v tom.

a overburn afaik funguje tak, ze napalovacka si necheckuje koniec media
a pali dalej a dalej a dalej bez ohladu na to, ci este pali na medium.
preto
moze overburn poskodit aj mechaniku. afaik. logicky teda mozno napalit
800 mega aj na 650mb medium, otazka je ci koniec media pojde precitat a
ci to prezije napalovacka.

este viem, ze v nero sa da overburn palit len vtedy, ked sa pali
disk-at-once,
pali sa single session (no multisession), a ked je v konfiguracii
zaskrknuty
overburn. ako je to na linuxe neviem - v zivote som na nom nenapaloval -
ale opvodnemu tazatelozi sa odporucam poobzerat v manoch po
overburn-related
veciach.