Zatuhnutí stroje

Stepan Cirkl cirkl na ccu.cz
Sobota Únor 7 12:21:29 CET 2004

Veros Kaplan wrote:
> Dobrý den,
>
>   volal mi kolega, že nefungoval jeden server, který mám na starosti.
> Symptomy:
>    - routoval, firewalloval
>    - neposkytoval aplikace (DHCP, WWW)
>    - zuřivě blikal disk
>    - nereagovala konzola (lokální)
>
>    - po restartu je vše OK, v logu jsem nic nenašel
>
  >   Nasadím tam monitorování počtu procesů, obsazené paměti a CPU load.
Hodí se
> monitorovat ještě něco dalšího?

DD,

obdobne symptomy jsem pozoroval na serveru/routeru, na kterem se prehrivaly
CPU, netocil se poradne chladic. Taky totalni zatuh na urovni aplikacnich
sluzeb, ale pritom routing/shaping fungoval.
Co disky a spol. nevim, ja sem byl zrovna cca 150 km daleko a resil to
kolega a ja jen na dalku konzultoval. Take se jedna o dvouprocesorovy stroj
s 2xPIII. Takze jeste bych zkouknul chlazeni.

s pozdravem

--
Stepan Cirkl
IT consultant