Pridelovani informaci o http proxy pres dhcp

Peter Surda shurdeek na routehat.org
Neděle Únor 8 18:14:00 CET 2004

On Sun, Feb 08, 2004 at 01:15:58PM +0100, Ivo Hanuska wrote:
> Dobrý den,
-''-

> Osobně bych raději DHCP. Při transparentním cashingu se může stát, že
> některé www stránky přes cache nepůjdou. Například takový webmin, který
> standartně žije na TCP/10000 a některé konfigurace HW firewallů ovládané www
> rozhraním přes "nestandartní" TCP porty.
Na druhej strane, tieto veci by mali bezat cez HTTPS, a forcnutim HTTP-proxyny
sa zhorsi bezpecnost.

Okrem toho, opsnou v DHCP nezabranis, aby to niekto neobisiel.

> Pokud by to šlo přes DHCP já osobně bych to tak upřednostňoval. Pak by
> browser kontaktoval cache ať by byla cílová HTML stránka na jakémkoliv
> portu.
No, ale musia to podporovat vsetky browsery a vseobecne vsetky http-clienty.

> Hanuška
S pozdravom,

Peter Surda (Shurdeek) <shurdeek na routehat.org>, ICQ 10236103, +436505122023

--
     The three Rs of Microsoft support: Retry, Reboot, Reinstall.