Pridelovani informaci o http proxy pres dhcp

Krištof Petr Petr na kristof.cz
Pondělí Únor 9 09:16:15 CET 2004

Peter Surda wrote:

> -''-

> Nebolo by jednoduchsie ten proxy pouzivat transparentne?

Jen takova nepodstatna poznamka na okraj.

Vsiml jsem si, ze spousta 'hloupejsiho' spywaru si nedokaze zjistit
proxy mistni site a pokud primy pristup na web zarezava fw, tak se
nedostanou ven.

Ty chytrejsi to zvladnou, ale staci rict squidu, aby vyzadoval
heslo a maji utrum.

V pripade transparentni cache maji zivot podstatne jednodussi.

Netvrdim, ze to je zasadni problem, spis to uvadim jen tak pro
zajimavost.

pk
--
Chief B.O.F.H. Officer