wifi karta Edimax EW-7126

Ladislav Vaiz ziav na adela.fel.zcu.cz
Úterý Únor 10 09:41:31 CET 2004

DD,
neprozretelne jsem si ji koupil a snazil se rozbehnout ovladace pod
RH71. To se mi nepovedlo ani kdyz jsem zkompiloval znovu cele jadro
pomoci gcc-2.96 (no flame), tj. stejnym kompilatorem, kterym je
zkompilovan priv_part.o. Modprobe skoncilo Segmentatio fault, proces
zustal ve stavu inicializing.

Vcera jsem cvicne nainstaloval RH9 a vysledek byl podobny. Modul sice
sel zavest, ale po iwpriv elan0 enable po chvili zacal vypisovat spoustu
hlasek....

Proste doporucuju pridat zhruba tisicovku a koupit zcom626, ktery pry
funguje (osobne nemam vyzkouseno).

Pokud byste trval na koupi edimaxu, svuj vam prodam se slevou :-)

La'd"a