wifi karta Edimax EW-7126

Dalibor Straka dast na panelnet.cz
Úterý Únor 10 09:59:22 CET 2004

On Tue, Feb 10, 2004 at 09:41:31AM +0100, Ladislav Vaiz wrote:
> DD,
> neprozretelne jsem si ji koupil a snazil se rozbehnout ovladace pod
> RH71. To se mi nepovedlo ani kdyz jsem zkompiloval znovu cele jadro
> pomoci gcc-2.96 (no flame), tj. stejnym kompilatorem, kterym je
> zkompilovan priv_part.o. Modprobe skoncilo Segmentatio fault, proces
> zustal ve stavu inicializing.
>
> Vcera jsem cvicne nainstaloval RH9 a vysledek byl podobny. Modul sice
> sel zavest, ale po iwpriv elan0 enable po chvili zacal vypisovat spoustu
> hlasek....

Uz jenom to, ze jsi zacinal z RH71, pak RH9....jak dlouho sis s tim
hral? Zkousel jsi vanila kernel? Totiz ta karta ma chipset
Chipset Realtek 8180L, ktery jde pod linuxem rozbehnout. A myslim si, ze
oldfoguv odkaz do czfree na
http://www.czfree.net/forum/showthread.php?threadid=6463&highlight=ew7126
je _velmi_dostacujici a ja ho doplnim jeste timto odkazem
http://www.czfree.net/forum/showthread.php?threadid=7282

Tam se primo udelal balik pro toho jejich czf-debiana. Zdrojaky driveru, jsou
na http://www.realtek.com.tw a mexmer to ma jeste tady
http://mexmer.maylo.cz/czf/

> Proste doporucuju pridat zhruba tisicovku a koupit zcom626, ktery pry
> funguje (osobne nemam vyzkouseno).

Kdyz uz to mas tak to rozchod!

-- Dalibor Straka
P.S. Nenavidim kombinaci stary RH + novy program(LVM).