Zvýšený load

Veros Kaplan veros-XXXX na tac.cz
Úterý Únor 10 10:02:53 CET 2004

Dalibor Straka wrote/napsal:
: On Tue, Feb 10, 2004 at 08:59:28AM +0100, Veros Kaplan wrote:
: > Krásný den přeji,
: >
: >
: > Napadá mne NetSaint, který spouští velké množství testů, ale v této
: > konfiguraci běží už dost dlouhou dobu a zatím se neprojevoval.
: > Zkusil jsem ho restartovat, jestli se mu něco nestalo, ale vypadá to, že
: > load nikterak výrazně neklesá. Na daném serveru jinak nic problémového
: > neběží (intranet Apache+MySQL, ale všichni kolegové jsou doma a nemocní
: > :-) a ntpdémon).
: >
:
: Nenene kdyz je to presne o jednicku tak ram bud nekdo pustil nekonecnou
: smycku, nebo se omylem udelala sama. Treba proces vyhnil na I/O a jeste
: nejlepe v kernel space. Nejakej graf je na prd. Co rika top a ps?

  Graf je sice na prt při hledání kdo to udělal, ale když hledám, kdy se
to stalo, tak je k nezaplacení. A šéfové mají grafy rádi, skoro ještě
radši než statistiku :-)

  Díky za pomoc, už to je vyřešené (scsi_eh). Po restartu load klesl,
takže někdy server vypnu a přendám všechny disky na druhý SCSI řadiš.

Věroš Kaplan
--
Věroš Kaplan <veros @ tac . cz>
system disaster