Re: moduly do Perlu přes CPAN

Jan ' Kozo ' Vajda jvajda na somi.sk
Úterý Únor 10 11:48:22 CET 2004

:> Zdravím,
:>
:> potřebuji zavést moduly do Perlu. Používám k tomu CPAN, ale nějak mi to zdá
:> se blbne ...
:>
:> Př.: včera jsem stáhl asi 10 modulů pro instalaci amavisu, dnes jsem ho
:> chtěl nainstalovat a hlásí mi v závislostech, že všechny tyto moduly chybí
:> .. to se mi nestalo poprvé ..
:>
:> Používám RH9, amavisd-new v RPM,

rpm hlasi, ze nie su nainstalovane ..

predpokladam, ze moduly instalovane su, len RPM o nich nevie ..
(kedze boli instalovane cez CPAN a nie cez RPM )

takze ak viete, ze su v systeme, tak pouzite --nodeps

pripadne pre buducnost pouzite cpan2rpm, ktory urobi z CPAN balikov RPM
baliky a teda aj RPM bude spokojne ..

		                                   K O Z O
                                      Look At Your Young Man Fighting
                                         Look At Your Woman Crying