RE: moduly do Perlu přes CPAN

Kovar Jan jan.kovar na onsemi.cz
Úterý Únor 10 11:48:14 CET 2004

> potřebuji zavést moduly do Perlu. Používám k tomu CPAN, ale
> nějak mi to zdá se blbne ...
>
> Př.: včera jsem stáhl asi 10 modulů pro instalaci amavisu,
> dnes jsem ho chtěl nainstalovat a hlásí mi v závislostech, že
> všechny tyto moduly chybí .. to se mi nestalo poprvé ..
>
> Používám RH9, amavisd-new v RPM,
>
> nevíte někdo v čem je problém? Jak zjistím, které moduly jsou
> v Perlu nainstalovány a zavedeny.

Tak timto peklem jsem prosel taky. Tehdy jsem neuspel. Ted jsem nasel
stranku, kde je amavis-ng v rpm pro RH9 vcetne vseho, co by mel potrebovat.
Tak doufam, ze uspeju. Napada me jedine instalace --force nebo --nodeps. Ted
tu nemam dokumentaci, abych se mohl podivat, ktery pripad je ten pravy. To
ovsem plati jen pro pripad, ze mate skutecne vsechno, co potrebuje.

TNX