filmy na ftp.linux.cz

Peter Surda shurdeek na routehat.org
Středa Únor 11 18:17:56 CET 2004

On Wed, Feb 11, 2004 at 05:49:03PM +0100, Vlastimil Ott wrote:
> Ja do toho nevidim, a je mi to celkem jedno, ale nedela si z toho
> prostoru nekdo videoteku zadarmo? Na pronajmu by se uz dalo i vydelat,
> ne? ;-)
Nedela, ved o to ide, da sa tam sice uploadovat ale downloadovat nejde (sam
som to neskusal, ale je to odporucana konfiguracia pre verejny upload). Ako tu
uz bolo spomenute, konfiguracia je teda spravna.

> --vo
S pozdravom,

Peter Surda (Shurdeek) <shurdeek na routehat.org>, ICQ 10236103, +436505122023

--
                       There's no place like ~