filmy na ftp.linux.cz

Dalibor Straka dast na panelnet.cz
Čtvrtek Únor 12 00:14:18 CET 2004

Ahoj,

On Wed, Feb 11, 2004 at 06:17:56PM +0100, Peter Surda wrote:
> Nedela, ved o to ide, da sa tam sice uploadovat ale downloadovat nejde (sam
> som to neskusal, ale je to odporucana konfiguracia pre verejny upload). Ako tu
> uz bolo spomenute, konfiguracia je teda spravna.

me se to moc nelibi. Kazdej tam muze nahrat film a komu se da jmeno +
heslo na ftp, tak si to muze stahnout. Mohli by za to linuxaky kritizovat,
samozrejme nic nedokazou, ale vypada to blbe.

Takhle verejne vystavovat filmy, tvrdit, ze je nikdo nestahne. Co asi
kazdeho napadne?

Predem diky za reakci na muj prispevek
-- Dalibor Straka