spamass-milter - padani

Daniel Prynych Daniel.Prynych na buzuluk.cz
Čtvrtek Únor 12 05:59:36 CET 2004

To je mozne ja mam tam mam i squid a stav rano byl:
tisk:/home/dan# free
             total       used       free     shared    buffers     cached
Mem:        385068     364484      20584          0      43768      78156
-/+ buffers/cache:     242560     142508
Swap:      1060272     133356     926916
Vyzkousim ten path pristy tyden a dam vedet vysledek.
Zatim jedu pres procmail/spamc, a to beha v poradku, jen ten load se mi zda
trochu vyssi.
Moc dekuji.
Dan