spamass-milter - padani

Krištof Petr Petr na kristof.cz
Čtvrtek Únor 12 11:43:19 CET 2004

Milan Kerslager wrote:

> Pravdepodobne to pada na nedostatek pameti. Na strankach projektu
> spamass-milter je na to patch.

Myslite ID #1886? Zkusim spis cvs verzi, ale ta nove vyzaduje PIKE.
Proc dalsi programovaci jazyk? Ja nemam nafukovaci disk...

Podle me to spadne tehdy, kdyz hlavicka spamu obsahuje neocekavane
escape sekvence. 512MB pameti v masine, ktera doruci < 100 mailu
za den by mohlo stacit, ne. Vid Bille? ;-)

pk
--
Chief B.O.F.H. Officer
When proprietary IM sucks - jabber://kristof.p@njs.netlab.cz