filmy na ftp.linux.cz

radek.karaffa na ct.cz radek.karaffa na ct.cz
Čtvrtek Únor 12 10:42:16 CET 2004

--- cut ---
> Je nepodstatne, ze nejdou cist, podstatne je, ze je to
> *blbe*. Ty soubory nemusi byt vubec videt (alespon bych to ocekaval).

--- cut ---

Prosim, nesirte moc tento vas bohuliby nazor, jak ma incoming ftp vypadat.
Takto nastaveny je napriklad incoming adresar TAC Alcatelu v Anglii.
A jakakoli snaha dostat tam 100-200MB soubor s databazi
konci skoro vzdy vycerpanim a odjezdem do Bohnic.
Spojeni je mizerne a jen 1 z 20 pokusu projde ...
Vzhledem k tomu, ze adresar neni read, nemuze ftp klient navazovat.
Takze pri 15 tem pokusu uz nevite,
jaky modifikator v nazvu na konci jmena jste naposledy pouzili ..
A nasleduje 3hodinova debata s TAC, ktery soubor maji pouzit ...
Nemluve o tom, ze temi nedotazenymi soubory se jim velice casto incoming
space zaplni.
Jestli nekomu vadi to, ze jsou videt nazvy, co mi brani poslat tam soubor
Abcdef.123 a k nemu abcdef.txt, kde je popis ... A kazdy vi kulovy, co kdo
a co tam dal ...

Je to sice jen muj subjektivni nazor, ale myslim,
ze nastaveni incoming na ftp.linux.cz ma na svedomi mnohem mene psychicky
slabsich jedincu,
nez kdyby adresar nebyl read ... ;-)))
Vzdy je dulezite nastavit zabezpeceni a pouzitelnost nejak vyrovnane.
K cemu mi je super bezpecny system, kdyz se pak neda pouzivat.
Mam radeji proste bezpecny a pouzitelny.
A vo vo vo tom to je .. ;-))

radek.karaffa na ct.cz