filmy na ftp.linux.cz

Čtvrtek Únor 12 10:57:10 CET 2004

On Thu, Feb 12, 2004 at 10:42:16AM +0100, radek.karaffa na ct.cz wrote:

> [...]
> vypadat.  Takto nastaveny je napriklad incoming adresar TAC Alcatelu v
> Anglii.  A jakakoli snaha dostat tam 100-200MB soubor s databazi konci
> skoro vzdy vycerpanim a odjezdem do Bohnic.  Spojeni je mizerne a jen
> 1 z 20 pokusu projde ...  Vzhledem k tomu, ze adresar neni read,
> nemuze ftp klient navazovat.  Takze pri 15 tem pokusu uz nevite, jaky
> modifikator v nazvu na konci jmena jste naposledy pouzili ..  A
> nasleduje 3hodinova debata s TAC, ktery soubor maji pouzit ...
> Nemluve o tom, ze temi nedotazenymi soubory se jim velice casto

To, ze mate problem s firmou X neznamena, ze kazdy musi skakat podle
Vasich prani. Nechte si u nich zalozit ucet, kdyz je tak potrebujete.

> Jestli nekomu vadi to, ze jsou videt nazvy, co mi brani poslat tam soubor
> Abcdef.123 a k nemu abcdef.txt, kde je popis ... A kazdy vi kulovy, co kdo
> a co tam dal ...

Vysvetlete to tomu, kdo tam cpe ty filmy.

> Je to sice jen muj subjektivni nazor, ale myslim, ze nastaveni
> incoming na ftp.linux.cz ma na svedomi mnohem mene psychicky slabsich
> jedincu, nez kdyby adresar nebyl read ... ;-))) Vzdy je dulezite
> nastavit zabezpeceni a pouzitelnost nejak vyrovnane.  K cemu mi je
> super bezpecny system, kdyz se pak neda pouzivat.  Mam radeji proste
> bezpecny a pouzitelny.  A vo vo vo tom to je .. ;-))

Vystavovat evidentni nelegalni kopie na verejnem serveru v siti Cesnet a
na akdemicke pude je projev naprosteho diletanstvi. Tomu, kdo se do toho
naveze budete tezko vysvetlovat, ze to nejde stahnout (kdyz neumite ani
zajistit to, aby se tam takove zjevne ilegalni vecy nevalely delsi
dobu a nevidela to pulka republiky).

Staci k tomu pridat 2 vety o Strahove a nikomu uz nevysvetlite "ze to je
jinak". A vysledkem muze byt nechutne vysetrovani, restrikce, ruseni
hostovanych projektu, sledovani provozu atd.

A tohle mi za to nestoji, protoze ja Cesnet pouzivam a chci ho pouzivat
vcetne dodrzovani elementarnich etickych a zakonnych norem.

Neminim se diky arogantnimu shazovani problemu pod stul dobrovolne
ucastnit neceho, co se mi nelibi a jsem rad, ze uz tam konecne nic videt
neni (i kdyz to stalo nekolik trapnych mailu s dohadovanim se o tom, kdo
co a jak myslel).

--
                        Milan Kerslager
                        E-mail: milan.kerslager na pslib.cz