traced process, zombie => server jede blbe

Čtvrtek Únor 12 11:00:59 CET 2004

On Thu, Feb 12, 2004 at 10:41:15AM +0100, Dominik Form�nek wrote:
> Zdravim,
>
> mam tu jeden server co dobre bezel roky. Ted na nem je kernel 2.4.24 a
> myslim, ze kernelem to neni. Zustavaji mi v pameti processy se
> statusem T (traced process) podle "ps fax" a sem tam nejake zombie, co
> s tim? Nevite cim by to mohlo byt?  Dominik Formánek

Za zombie muze matersky proces, ktery nevyzvedne navratovy kod potomka.
Rodic se da zjistit pomoci ps.

Vase problemy mohou pramenit ze zmeneneho chovani threadovych funkci.

Zkuste pouzit jadro, ktere se dodava k vasi distribuci nebo nejake
starsi (a hledejte rozdily).

Muze to byt i HW problem.

--
                        Milan Kerslager