traced process, zombie => server jede blbe

Robert Vojta robert na v0jta.net
Čtvrtek Únor 12 11:13:24 CET 2004

"Dominik Formánek" <dominik na formanek.cz> writes:

> mam tu jeden server co dobre bezel roky. Ted na nem je kernel 2.4.24 a
> myslim, ze kernelem
> to neni. Zustavaji mi v pameti processy se statusem T (traced process) podle
> "ps fax" a sem tam
> nejake zombie, co s tim? Nevite cim by to mohlo byt?

  Jaké jste měl jádro před 2.4.24? Dole je popis jak dané procesy
  vznikají ...

  Zombie - zjednodušeně řečeno to je proces (child), který svoji
  činnost ukončil a teď čeká až si jeho rodič (parent) vyzvedne
  návratový kód. Buď je nějaký bug v rodiči, který si nevyzvedává
  návratový kód a nebo rodič zapomněl sdělit, že ho návratový kód
  nezajímá.

  Traced process - proces, který je pozastaven rodičem, protože ho
  tracuje.

--
Robert Vojta