filmy na ftp.linux.cz

Jan Kasprzak kas na informatics.muni.cz
Čtvrtek Únor 12 11:36:03 CET 2004

Zdenek Pizl wrote:
: no, zda se, ze jste zapomneli na jadro veci. Sirit piratske kopie filmu se
: nesmi. Nevim o cem dalsim diskutujete. Jestli tam ty filmy jsou a spravci na
: to kaslou, tak muzou cekat pruser kazdym dnem. A akdemicka puda je
: nezachrani, nebot stret se zakonem je ocividny.

	A v cem ten stret se zakonem je? Ja muzu vlastnit kopii cehokoli
chraneneho autorskym zakonem pro svoji potrebu. Nesmim to sirit. No
a to ftp.fi.muni.cz/ftp.linux.cz splnuje. Zadne piratske kopie nesirime.
:
: Pokud jen zaspali, nesmazali to vcas a ted to okecavaji, tak at si kazdy udela
: nazor podle sveho vedomi a svedomi.
:
	Ja nehodlam nejak periodicky a casto scanovat Incoming, co mi to tam
kdo nacpal. Mam tam automaticke promazavani starsich veci, takze pokud
se mi nekdo neozve, ze tam uploadoval neco, ceho bych si mel vsimnout
a nekde vystavit, proste se to casem smaze.

: Trosku to cele zavani pokrytectvim, ze? Proc tam nemate instalacky Windows
: nebo Photoshopu, kdyz to nejde precist? To je preci ten samy pripad ...

	Protoze je tam nikdo neuploadoval. Je mi zahadou proc to tam lidi
uploaduji, ale motivace mohou byt ruzne.

	Kazdopadne, pro zastaveni teto flame war jsem zakazal cteni
/pub/Incoming (i na ftp.cstug.cz). Mate radost? A ted zpatky k nejake
seriozni praci.

-Yenya

 Any compiler or language that likes to hide things like memory allocations
 behind your back just isn't a good choice for a kernel.   --Linus Torvalds