filmy na ftp.linux.cz

Karel Zak zakkr na zf.jcu.cz
Čtvrtek Únor 12 11:38:55 CET 2004

On Thu, Feb 12, 2004 at 10:59:00AM +0100, Zdenek Pizl wrote:
> no, zda se, ze jste zapomneli na jadro veci. Sirit piratske kopie filmu se
> nesmi. Nevim o cem dalsim diskutujete. Jestli tam ty filmy jsou a spravci na
> to kaslou, tak muzou cekat pruser kazdym dnem. A akdemicka puda je
> nezachrani, nebot stret se zakonem je ocividny.
>
> Pokud jen zaspali, nesmazali to vcas a ted to okecavaji, tak at si kazdy udela
> nazor podle sveho vedomi a svedomi.
>
> Trosku to cele zavani pokrytectvim, ze? Proc tam nemate instalacky Windows
> nebo Photoshopu, kdyz to nejde precist? To je preci ten samy pripad ...
>

> Fakt jsem se neudrzel :(

 Ja take  ne: udelejte tam  nekdo soubor  s nejkym peknym  nazvem, treba
 "Windows Jsou  Lepci!" (jen  tam nepiste  "zak je vul"  to by  tam bylo
 urcite dele nez ta windows) :-)

 Jeste se mi  to asi nestalo, ale  v tomdle s Milanem  K. souhlasim ;-).
 Nekdy muze byt dost velka propast  mezi tim co je pravne nebo technicky
 v poradku a v tom jaky z toho ma kdo vysledny pocit.

    Karel

--
 Karel Zak  <zakkr na zf.jcu.cz>
 http://home.zf.jcu.cz/~zakkr/