filmy na ftp.linux.cz

Karel Dudasek karel.dudasek na vghur.army.cz
Čtvrtek Únor 12 16:26:30 CET 2004

On Thu, 12 Feb 2004, Milan Kerslager wrote:
> Pletete si pojem a prujem. Tady se resilo to, ze jsou verejne vystavena
> evidentne kradena videa a ne technicky problem vidim, ale neprectu.
>
> Uz to, ze umoznite jejich umisteni je problem a lavirovat s pravnickym
> vykladem a spolehat na to, ze prokazete (u soudu) nevinu je alibismus.
Zeptam se tedy - proc se to jmenuje Incoming ?? Snad k nahravani na
server, nebo snad, ze to tam pridava admin. Pokud mate namitku proti
nahravani videa na server, MUZU natocit sam sebe pri praci s linuxem
a toto video chci dat k dispozici. Nahraji jej tedy do Incoming a protoze
je velke, chci vedet, zda doslo v poradku - pripadne navazat spojeni a
dotlacit tam zbytek.
Priznam se, ze jsem cast s navazovanim spojeni prilis nestudoval, takze
nevim, zda je to mozne, ale logicky by to snad mohlo jit.
A ted mi reknete, kdyz by to melo blokovat dle nazvu filmu?
1. Kde budu brat seznam filmu - chci videt rychlost rozhodovani, zda
soubor s timto nazvem tam muze byt.
2. Co zabrani s prominutim nejakemu pitomci, aby si tam ten soubor
neprejmenoval.

                             Karel Dudasek
e-mail: Karel.Dudasek na vghur.army.cz      Karel.Dudasek na dobruska.cz
Spravce poc. site	VGHUr            Mirova 727
tel: +420 973 257 874	Cs. Odboje       518 01 Dobruska
fax: +420 973 257 620	518 16 Dobruska  tel: +420 777 623 639