filmy na ftp.linux.cz

oldfrog.linux na volny.cz oldfrog.linux na volny.cz
Čtvrtek Únor 12 16:45:53 CET 2004

Karel Dudasek wrote:

>Zeptam se tedy - proc se to jmenuje Incoming ?? Snad k nahravani na
>server, nebo snad, ze to tam pridava admin. Pokud mate namitku proti
>nahravani videa na server, MUZU natocit sam sebe pri praci s linuxem
>a toto video chci dat k dispozici. Nahraji jej tedy do Incoming a protoze
>je velke, chci vedet, zda doslo v poradku - pripadne navazat spojeni a
>dotlacit tam zbytek.
>Priznam se, ze jsem cast s navazovanim spojeni prilis nestudoval, takze
>nevim, zda je to mozne, ale logicky by to snad mohlo jit.
>A ted mi reknete, kdyz by to melo blokovat dle nazvu filmu?
> [...]

Zde jde jen o lidsky faktor, tedy o to, ze nazvy vyvolavaji
jiste asociace. Je proziravejsi neposkytovat zaminku k nezadoucim
vykladum. A to i v pripade, ze je po pravni a vecne strance vse
v nejlepsim poradku.

Ondrej Nemecek
    alias 'OldFrog'

tel:     241766035