filmy na ftp.linux.cz

radek.karaffa na ct.cz radek.karaffa na ct.cz
Pátek Únor 13 02:19:19 CET 2004

--cutted--

Hehe, podle mne nikdo nebude skakat ...
tak proc by Yenya mel skakat podle Vas ?? ;-)))
Chtel jsem jen upozornit na nesvar (ktery navrhujete)
s kterym mam bohate osobni zkusenosti ...
No vite, ona firma X ma take jako linux.cz velice siroke pole
potencialnich partneru,
kteri by meli mit pravo jim na jejich ftp neco nasypat.
Takze by bylo velice pracne kazdemu ucet delat.
Bohuzel je stejne arogantni jako vy, ;-)
a nebere ohled na pouzitelnost jejiho nastaveni.
Nejsem sam ze zakazniku, kdo ma nazor,
ze nez takovy incoming, tak to at ho klidne zrusi,
usetri se spousta prace na obou stranach ..
To uz je pro mne jednodusi ta data vypalit na cdr a poslat DHL ..
Ale to asi nebude dobre, proc tu ten internet mame , zejo ??

Take si myslim, ze by se tam takove veci nemely poflakovat.
Ale kdyz reseni, tak nejake poradne a ne polovicni,
ktere jedne strane nic neulehci a druhe jen pritizi ..

Tak nejak jsem to myslel,
proste mi slo o technicke reseni .. nic vic.
Ale co jsem se do toho vubec motal .. ;-(
Nechci to dal pitvat ..

Preji vsem prijemnejsi dny bez reseni takovych blbustek .. ;-)))

radek.karaffa na ct.cz