Nelze spustit nektere okeni managery

Vlastimil Ott junk na e-ott.info
Pátek Únor 13 09:03:31 CET 2004

Jirka Matela wrote:

> nesel spustit zadny prgram z KDE(kdyz jsem se je pokusil pustit
> z xtermu, tak jsem okamzite obdrzel hlasku "Segmentation fault").

Jak dlouho slacka mate, ze to nevite? ;-) Tohle je bug programu
'konsole'. prvni vec, ktera kazdeho hned nastvala.

> (==) Log file: "/var/log/XFree86.0.log", Time: Thu Feb 12 21:26:54 2004
> (==) Using config file: "/etc/X11/XF86Config"
> startkde: Starting up...

XF86Config je bud uplne prazdny, nebo uplne dokonaly. Neni mozne, ze
se nevypise ani carka.

> Ale napriklad BackBox jede jakoby nic.Zkousel jsem pomoci pkgtool kompletne
> odstranit Xka, KDE a vsechny okeni managery a zase je doinstalovat zpet,
> ale bez vse beze zmeny. Jedine ceho jsem dosahl, bylo to, ze se rozbehl fluxbox.

Ale, nejsme ve windows...!

Otazka je, jestli je spravne nastaveny/pouzity hardware (graf. karta).
Myslim, ze to neni problem skriptu 'startx', ale spatne konfigurace v
/etc/XF86Config.

> Pokud spustim Xka samotne, tak je vse OK, ale kdyz se pokusim spustit KDE,

Jak to poznate, kdyz bezi pouze XFree?

--vo