filmy na ftp.linux.cz

Martin `MJ' Mares mj na ucw.cz
Pátek Únor 13 12:56:08 CET 2004

Zdravim!

> Jak jsem rekl, neni vhodne na akademicke pude jakoliv podporovat
> protipravni jednani a to ani slendrianskym pristupem.

A o podporovani jakeho protipravniho jednani tu vlastne je rec?

Nekam uploadnout zmineny soubor je velmi pravdepodobne pokus o protipravni jednani,
ale pokud se takovy soubor neda stahnout, pak jen a pouze protipravni jednani
na strane onoho uploadujiciho, nikoliv spravce serveru.

Pokud je nekdo natolik arogantni (a mnohe osoby a organizace hrajici si na,
casto naprosto samozvane, ochrance autorskych prav opravdu byvaji), aby se
snazil nekoho popotahovat za to, ze ma na svem FTP serveru soubor, ktery se
jmenem a mozna delkou shoduje s nejakym autorskym dilem, nicmene jeho obsah
je nepristupny, pak si zaslouzi, aby se pri tom spalil.

				Have a nice fortnight
--
Martin `MJ' Mares   <mj na ucw.cz>   http://atrey.karlin.mff.cuni.cz/~mj/
A mathematician is a machine for converting coffee into theorems.