Re: Nelze spustit nektere okeni managery

Jirka Matela matela na seznam.cz
Neděle Únor 15 23:37:59 CET 2004

Vlastimil Ott napsal:

>Otazka je, jestli je spravne nastaveny/pouzity hardware (graf. karta).
>Myslim, ze to neni problem skriptu 'startx', ale spatne konfigurace v
>/etc/XF86Config.

Myslim, ze XF86Config je v poradku, protoze mi predtim 2 mesice fungoval.
A jak jsem psal, BlackBox jede bez problemu. Jedina vec, ktera se ted
odehrala, je to, ze po restartu mi nejede fluxbox, ktery pred restartem
jel.

>Jak to poznate, kdyz bezi pouze XFree?

Tim jsem myslel, ze XFree nabehne bez padu, a bezi doku jej neshodim rucne.
Takze ten pad musi mit na svedomi jedine KDE,GNOME,Fluxbox...
Je to pro mne zahada, ale nechci pristoupit k celkove reinstalaci jednak proto,
ze stavajici system mam jiz nakonfigurovan k obrazu svemu a jednak proto, ze
neziju v Bilove kouzelnem svete plnem reinstalaci.

Jirka Matela