filmy na ftp.linux.cz

Kovar Jan jan.kovar na onsemi.cz
Pondělí Únor 16 08:21:22 CET 2004

> MUZETE mi, prosim, vysvetlit, jak muze jit v pripade uploadu
> na  FTP server (bez ohledu na nemoznost stahnuti) o vytvoreni
> rozmnozeniny pro osobni potrebu?! A pripominka druha: pokud
> mate film v DivX, tak Vam ho do pocitace nakopiroval Duch
> svaty? Ne, dostal se tam s velkou pravdepodobnosti nelegalnim
> sirenim. Trestni zakon ma take paragraf o podilnictvi na
> trestnem cinu. Ale to pochopitelne prehanim ;-)

Aha. Jestli to nebude tim, ze kazdy mluvime o necem jinem. Mluvime o
administratorovi ftp.linux.cz. Upload, tedy cinnost nelegalni (v tomto smeru
nijak neoponuji) provedl nekdo jiny. (Predpokladam, ze kdyby si tam admin
chtel neco nauploadovat, tak to nebude delat timto zpusobem.) Cili, ten kdo
upload provedl, porusil zakon. Ale admin to nebyl. Ten ma proste ted kopii
nejakeho takoveho dila a podle me je vlastnictvi takove kopie legalni.
(Jasne, zalezelo by na tom, jak se soudce vyspi a jaky vykon podaji pravnici
zucastnenych stran) Proste mu je tam nekdo nauploadoval, aniz by si o ne
rekl. (Ted nehledim na to, ze tam jsou stejne jen najaka torza, ktera ani
nejsou pouzitelna) Chapu, ze to zni strasne blbe a skoro jde uz o
slovickareni. Ale takove bohuzel pravo je. :-(
A to uz vubec nemluvim o tom, co se s tema souborama stane. Jestli to admin
proste prubezne maze, tak ani nemuzeme mluvit o sireni, protoze ty filmy se
k nikomu nedostanou. Me to fakt prijde jako nafouknuta bublina. Tedy v
linux.cz na toto tema koncim. Jsem ochoten diskutovat soukrome.

Hezky den.

TNX