Procmailrc neodchytne maily text/html, proč?

Martin Kamín ZULU martinkamin na quick.cz
Pondělí Únor 16 08:32:23 CET 2004

Dobrý den,

věřím, že chyba na mé straně, ale procmail mi neposílá maily text/html do
/dev/null

Mail má hlavičku (zobrazení z muttu):

Date: Sun, 15 Feb 2004 08:27:47 -0600
From: agnes fischer <fkfischer na telesp.net.br>
Subject: FWD: All Drugs Stocked. X/A/NAX ) Va|Ium  v|@gra * At|.v na n
Pnt.e.rmin $ Som|a|  KkBzW
To: 3d na quick.cz
Cc: jan_dudek na quick.cz, hary na quick.cz, martinkamin na quick.cz,
        henry na quick.cz, pete na quick.cz, dan.kapl na quick.cz, elfuno na quick.cz,
        hunacek na quick.cz

[-- Příloha #1 --]
[-- Typ: text/html, Kódování: quoted-printable, Velikost: 1,4K --]

[-- typ 'text/html' není podporován (pro zobrazení této části použijte 'v') --]

A filtr je nastaven takto:

:0
/dev/null

:0
/dev/null

Zkoušel jsem nejrůznější sofistikované nastavení, ale stále mi nic
nezabírá...

Dík
MK