help: jak obnovit prepsany soubor ?

Peter Surda shurdeek na routehat.org
Pondělí Únor 16 17:28:52 CET 2004

On Mon, Feb 16, 2004 at 05:22:07PM +0100, Miroslav Kubiczek wrote:
> DD,
-''-

> kopirovanim 'cp' jsem si prepsal editovany soubor (asi 3 dny prace)
> bohuzel jsem nepouzil param. -i, ktery by me upozornil na to, ze tam uz
> soubor stejneho jmena existuje. Da se nejakym zpusobem prepsany soubor
> obnovit??
Podobny problem som mal predvcerom (az na to ze som pouzil ln a nie cp) a
vyriesil som to elegantne cez
restore -xaf /kde/mam/vcerajsiu/zalohu subor.txt

Pokial nemas zalohy, tak je to dost blbe. Ked vsak ten subor ma nejaky program
este otvoreny aj ked na disku uz nie je (napriklad nejaky kompilator alebo
mozno aj ked je to skript a mas ho spusteny), existuje trik, mozes nan stale
pristupovat cez /proc/id_programu/fd/whatever

> Diky,
> Miro
S pozdravom,

Peter Surda (Shurdeek) <shurdeek na routehat.org>, ICQ 10236103, +436505122023

--
            Secret hacker rule #11: hackers read manuals.