oznameni: vysel ABC Linux

Pondělí Únor 16 22:58:46 CET 2004

On Sun, Jan 11, 2004 at 11:58:02PM +0100, Zdenek Mazanec wrote:

> Jelikoz zde padlo, ze zdrojove kody zminenych uprav jsou soucasti
> dotceneho cd, tak nechapu, proc se tady tolikrat prevaruje voda. Kazdy,
> kdo si knihu s cd koupi ma automaticky i zdrojove kody -  a podle licence
> si s nimi muze volne nakladat (ve smyslu GPL).
> Jelikoz pokud vim nikde neni volne dostupne binarni cd nevidim duvod
> zverejnovat jeho zdrojove kody. A to ani moralni, ani podle gpl ani podle
> faq ke gpl.
>
> Mozna by bylo take lepe neodkazovat se uz asi pomilionte na inteligenci
> okoli a pokusit se o trosku tolerance a pochopeni druhych. Zakopove valky
> [...]

Kdybyste se alespon jednou podival na puvodni pripominku, nevycital
byste mi neco, co jsem *nikdy* nechtel.

Chtel jsem po nich *ODKAZY*, protoze tam nemeli *NIC* (ty byly alespon v
minimalni mire do clanku doplneny).

Debata o zdrojovych kodech prisla pote, co Literak psal ve smyslu, ze
"si s tim opravdu vyhrali a udelali spoustu uprav". Po dotazu na upravy
a zdrojaky couvnul zpet a zacali tvrdit, ze "uprav bylo minimum a jen v
konfiguracnich souborech".

Nicmene v kazdem pripade je zrejme nesmirne tezke ty upravy pochytit (a
pomoci tak nejen uzivatelum Knoppixu, ale i pro zpetnou vazbu pro jeho
vyhojare), takze chapu, ze je potreba zatlouct pripadne kverulanty do
zeme.

--
                        Milan Kerslager
                        E-mail: milan.kerslager na pslib.cz