oznameni: vysel ABC Linux

Pondělí Únor 16 23:04:31 CET 2004

On Mon, Jan 12, 2004 at 08:42:56AM +0100, literakl na abclinuxu.cz wrote:
> V tvem dopise ses dopustil nejmene jedne lzi, kdyz jsi prisoudil
> cizi odpoved nam. (bod 6)

> kdyby vse bylo tak jednoduche, jak si predstavujes.
>
> 1\ museli jsme vyjednat prenosovou kapacitu u ISP. (done)
> 2\ je treba prichystat ISO image s pouze GPL casti (90% done)
> 3\ je nutne opravit texty na nekterych mistech (20% done)
> 4\ upload (0%)
>
> Bod 3\ ted visi na mne a nedostatku meho casu. Az si jej najdu,
> tak ten proces muze pokracovat.

Abych se k tomu vratil - bod 2 se podle Vaseho vyjadreni sestava pouze
ze smazani 1 adresare (s obsahem Vaseho portalu), cili rm -rf && mkisofs
v podminkach ABCLinuxu zrejme trva neuveritelne dlouho (uz 2 mesice).

Opravam textu castecne rozumim (tj. zrejme nekolik HTML odkazu).

V kazdem pripade jste me stirali "vseobecnou dostupnosti", "GPL licenci"
a velmi vam vadilo, kdyz jsem mluvil o zamernem zdrzovani (a zaroven
jsem chapal, ze to ma zvysit prodej, coz se da pochopit, pokud se to na
rovinu rekne).

Takze - celkem se to vsechno jevi ponekud divne.

Nicmene jsem si pocetl - a overil si realitu (zamerne cekajic dalsi
mesic). Priste to reknete rovnou.

> S pozdravem
>
>   Leos Literak
>
> PS. zbytek dopisu nehodlam komentovat.

Asi byste mel, protoze zatim zbytek do pismene naplnujete.

--
                        Milan Kerslager
                        E-mail: milan.kerslager na pslib.cz