Instalace PHP do RH9

Martin Kriz martinkriz na iol.cz
Úterý Únor 17 01:27:47 CET 2004

On Mon, 16 Feb 2004, mak wrote:

> Co je to cc nebo gcc bohuzel netusim.

cc = C compiler, tedy kompilator cecka
gcc = GNU C compiler

Jasny, podival jsem se do ADD/Remove programs a jedine co me chybelo bylo
"gcc-objc" (gcc-g77, gcc-gnat, gcc-java uz pritomne byly) - dusledek
instalace typu server, ale hlavne ze se nainstalovalo asi 30her, 3-4ruzne
textove editory a ještě ruzne medialni prehravace ?!? :(

>Pokud nevite, co je to kompilator cecka, pak je asi na miste nejdriv
provest nejake samostudium, nez pristoupite k instalaci softwaru kompilaci
ze zdrojaku.

Mate pravdu, urcite tu nejake mezery budou :), ale vetsina dostupnych
materialu ktere jsem nasel pro samostudium byly znacne nesystemove a dost
nekompletni. Na ceskym webu je kdovi kolik serialu o PHP a podle ktereho se
da PHP opravdu nainstalovat ?? Podle zadneho !!!! A instalacni navod k
samotnemu PHP ?? Na ho*no!! Kdyz jsem se ted podival na apache navod
(http://httpd.apache.org/docs-2.0/install.html) tak tam je to vse popsany -
to je rozdil.