raid1 na mdk 9.2

Jaroslav Lukesh lukesh na seznam.cz
Úterý Únor 17 18:47:46 CET 2004

Jan Houstek wrote:
> Problem ktery vas asi trapi bude v tom, ze pokud chcete mit root partition
> na raid1, tak narazite na kernel MDK, ktery ma raid1 jako modul. Ten je
> treba predhodit kernelu pres initrd, jenze i tak je s tim nejaky problem
> (pokud jsem to dobre pochopil tak asi v tom, ze nefunguje autodetekce
> raidovych partitions, cili byste v ramci toho initrd musel ty raidy navic
> manualne nastartovat). Osobne tohle resim tak, ze si do kernelu podporu
> raid1 zkompiluju staticky spolu s filesystemem pouzitym na root oddilu a
> initrd nepouzivam vubec.

Trochu odbocim od puvodniho dotazu a zeptam se - na MDK 9.1 normalne
pouzivam raid1 (mirror) bez jakychkoli problemu. A to na jednom disku
mam 7 raidovskych partisen (a zadnou neraidovou). Stejne tak jsem bez
problemu pouzival  servery s RH 7.0 a raidem1.

Ma MDK 9.2 co se tyce raidu nejake problemy o kterych nevim, ze jste to
musel resit takhle slozite?

Dekuji,

--

Jaroslav Lukeš

--
Tento e-mail nemůže obsahovat VIRY
jelikož nepocházi z virózního systému M$ Windows!