raid1 na mdk 9.2

Jan Houstek houstek na utf.mff.cuni.cz
Úterý Únor 17 19:20:42 CET 2004

> Trochu odbocim od puvodniho dotazu a zeptam se - na MDK 9.1 normalne
> pouzivam raid1 (mirror) bez jakychkoli problemu. A to na jednom disku
> mam 7 raidovskych partisen (a zadnou neraidovou). Stejne tak jsem bez
> problemu pouzival servery s RH 7.0 a raidem1.
>
> Ma MDK 9.2 co se tyce raidu nejake problemy o kterych nevim, ze jste to
> musel resit takhle slozite?

Ocekaval bych, ze v tom rozdil mezi 9.1 a 9.2 nebude, a jestli, tak k
lepsimu. Priznam se, ze jsem zatim nemel tu cest v MDK zprovoznovat SW
raid.

Fakt je, ze pokud je root partition na SW raid1 a raid1 je v kernelu jako
modul, tak s tim jsou jiste komplikace. Je dost dobre mozne, ze to MDK ma
ve svem initrd vyresene.

Odpovidal jsem hlavne na pozadavek tazatele udelat cely disk jako jeden
raid a ten dale delit (alespon jsem to tak pochopil).

BTW kdyz tam nemate zadnou neraidovou partition, kdepak mate swap?

-- Honza Houstek