Instalace PHP do RH9

Michal Kubecek mike na mk-sys.cz
Středa Únor 18 16:34:22 CET 2004

On Tue, Feb 17, 2004 at 10:49:01PM +0100, Jan Houstek wrote:

> To je nejake hodne zvlastni. Ja do sve distribuce zasahuju minimalne,
> presto nemam na serverech hru ani jednu, textove editory pouze ed a vim a
> gcc mi kompiluje.

Samotné gcc asi ano. Ale co g++, tam už je to podle mých zkušeností
výrazně horší. Některé věci jsem si přeložil až poté, co jsem
nainstaloval čisté originál gcc (poslední verzi). Ty distribuční mi
s oblibou kolabovaly na internal error.

>                   A vami opovrhovany stary apache a stare php obslouzi
> desetitisice klientu denne. Jestli nebude chyba nekde jinde ...

Zrovna u PHP má samostatná kompilace na míru velice dobrý smysl a dost
dobře si nedokážu představit, že bych to dělal jinak. Kdyby nic jiného,
tak už proto, že Firebird jsem měl v distribuci naposledy v SuSE 7.3
a iconv jsem tam neobjevil dodnes. Takže ani jejich podporu v PHP
z distribuce příliš neočekávám. A to jsou věci, bez nichž by byl můj
vývoj webových aplikací dost problematický.

                                                        Michal Kubeček