Instalace PHP do RH9

Středa Únor 18 16:39:51 CET 2004

On Wed, Feb 18, 2004 at 04:34:22PM +0100, Michal Kubecek wrote:

> Samotné gcc asi ano. Ale co g++, tam už je to podle mých zkušeností
> výrazně horší. Některé věci jsem si přeložil až poté, co jsem
> nainstaloval čisté originál gcc (poslední verzi). Ty distribuční mi
> s oblibou kolabovaly na internal error.

Hm. Prekladam porad a mam-li aktualni system, problemy se mi vyhybaji.
Kdyz to jsou exoticke veci, nejpve googlim a hledam nekoho, kdo problem
vyresil uz prede mnou (nebo alespon s o cislo starsi verzi).

BTW: Pokud si chcete byt jisty, ze mate vsechno, dejte si system do
     chrootu a treba pomoci yum zajistete, abyste mel plnou instalaci.
     Pak vam nebude nic chybet a nezasvinite si bezici system.

--
                        Milan Kerslager
                        E-mail: milan.kerslager na pslib.cz