RH 9.2 - nejde zvuk

Zdeněk Gála zgalarh na atlas.cz
Středa Únor 18 17:46:00 CET 2004

> Mám pocit, že ten člověk má Mandrake 9.2, protože žádný RH 9.2 není a už
> asi ani nebude.
> V MDK pochopitelně žádné problémy s mp3 nástroji nejsou protože Evropa.
>
> Tipuji, že by problém mohl být ve staženém ovladači hlasitosti. Dělají to
> moduly po svém natažení. Je to docela nepříjemný problém zvlášť pro
> začátečníky.
>
> R.V.
Mam MDK 9.2 a to je proste fakt.
Cemu rikate ovladac hlasitosti? Kde to najdu a jak to muzu opravit? Jsem
fakt uplny zacatecnik v Linuxu. MDK 9.2 jsem zvolil proto, ze podle recenzi je
nejvhodnejsi pro zacatecniky. Za svych cca. 200 Kc jsem dostal system, ktery
me az na drobne mouchy prijemne prakvapil.
DZDZD.