RH 9.2 - nejde zvuk

Jaroslav Lukesh lukesh na seznam.cz
Pátek Únor 20 16:08:30 CET 2004

Zdeněk Gála wrote:

> Spustil jsem tento prikaz pod rootem. Nevypsal vubec nic. Tak nevim.

kdyz spustite

	mpg123 soubor.mp3

(postupne jako uzivatel a jako root) co to udela?

Muzete nahravat z line-in skriptem v priloze? (potrebujete k tomu ale
mit nainstalovany sox a stahnout si odnekud nejnovejsi alfaverzi lame
enkoderu)

nahravani pohadka 22050 22.05 40 m -a

Taky ve wine mi to normalne nahrava jako userovi taky (pouze stereo).

Ten skript jsem nasel nekde na inetu a trosku drasticky jsem si ho
priohnul a jsou tam vyspekovane parametry k lame. nahravam normalne z
cronu stylem:

#       HEDELE - pohadka
55 12 *  *  7   root /root/nahravani pohadka 22050 22.05 40 m -a
05 14 *  *  7   root killall sox

priznam se, jede mi to pod rootem, zatim jsem to pod uzivatele
nepredelal ani nespekuloval nad tim, jestli se zabije i ten nepravy sox.

Tak to jen tak na doplneni abyste si to mohl nekdo udelat taky.

--

Jaroslav Lukeš

--
Tento e-mail nemůže obsahovat VIRY
jelikož nepocházi z virózního systému M$ Windows!