wget

Jaroslav Lukesh lukesh na seznam.cz
Čtvrtek Únor 19 10:40:51 CET 2004

Petr Klima wrote:
> to je presne to co hledam ... jaka je to verze ?
>
> $ wget --version
> GNU Wget 1.8.2
>
> tahle to nema

$ wget --version
GNU Wget 1.8.2

Mandrake 9.1. Asi závisí na tom, kdo to kompiloval. U MDK jsem si zvykl
už na to že mají všechno zkompilované s kdejakými opšnami co se prostě k
životu hodí. Tak třeba při rozcházení gprs via bluetooth stačilo v
podstatě jen postahovat bluez rpm balíčky (a přijít na správný bind
protože nokia to má jinak). Takže žádný affix, jehož návody se web jen
hemží a mně stejně nefungoval. Zastrčil jsem BT do USB a v lsmod hned
byl bluez modul a na nic jsem jinak nesáhnul.

J.

--

Jaroslav Lukeš

--
Tento e-mail nemůže obsahovat VIRY
jelikož nepocházi z virózního systému M$ Windows!