wget VYRESENO

Petr Klima qaxi na seznam.cz
Čtvrtek Únor 19 13:42:15 CET 2004

Je to mezi klavesnici a zidli ...

v "man wget" jsem to nenasel ...

"wget --help" a je to ...

nechapu proc vsechno cpou do INFO
Men ten info system pekelne s..e, je to neprehledny, ovladani je ala
EMACS (nic proti, ale je to vyssi divci, ja zvladl jen VI).

Kdo a PROC to proboha "vynasel". Inf. hodnotu to ma asi jako doc v HTML,
ale je to mimo vsechny standardy.

Nevite o necem co umi prekladat info soubory do MAN

Sorry, trochu mne to nastavalo

		Petr Klima