WhiteBox 3.0. - openssh

Ing. Pavel Janousek Janousek na FoNet.Cz
Čtvrtek Únor 19 12:55:10 CET 2004

	Zdravim,

	nezaznamenal nekdo problemy s originalnimi openssh packages ve
WhiteBoxu?

	Uz podruhe se mi stalo, ze stroj, na kterem je tato distribuce
provozovana po nejake dobe - odhadem tyden - reaguje tak, ze nereaguje,
ncmene port 22 je binduty (zadne connection refused se nekona) - kdyz se
snazim neco protlacit pomoci SCP skonci to s
"ssh_exchange_identification: read: Connection reset by peer". Kdyz se
snazim o telnet IP 22, nedostanu odpoved (*), ale telnet drzi do
nekonecna (proc!?).

	Kdyz se provede restart stroje, tak samozrejme vse pobezi jak na
dratku. Problem pozoruji samozrejme jen ja (nedostanu se vzdalene na ten
stroj), protoze (stroj je necekane v pozici firewallu/NATu) veskera
ostatni komunikace funguje dle ocekavani...

(*) ocekavam neco na tento zpusob:
[root na rtr-fonet root]# telnet <IP> 22
Trying <IP>...
Connected to <IP>.
Escape character is '^]'.
SSH-1.99-OpenSSH_3.1p1

...dostavam vsak jen:
[root na rtr-fonet root]# telnet <IP> 22
Trying <IP>...
Connected to <IP>.
Escape character is '^]'.

	Kdyz se posleze na stroj "dostanu", ve /var/log/secure ani nikde
jinde pokusy o ty "neuspesne" konexe nejsou zaznamenany. ISP je
Contactel, uz jednou jsem se setkal u nej s pevnou linkou realizovanou
jako digitalni dial-up s timeoutem 24h => pokud byl vikend, tak nez
nekdo "zevnitr" zacal pracovat, tak jakekoli incoming neslo (ze tam bylo
primarni MX-ko CTT nechavalo smrtelne klidnym, ano i toto je schopen
nekdo prodavat jako LL), tady by mi to implikovalo, ze po urcite dobe
vyhniva NAT (pokud ho tam CTT ma) ci co ja vim...