WhiteBox 3.0. - openssh

Neděle Únor 22 19:18:30 CET 2004

On Thu, 19 Feb 2004, Ing. Pavel Janousek wrote:

> 	Uz podruhe se mi stalo, ze stroj, na kterem je tato distribuce
> provozovana po nejake dobe - odhadem tyden - reaguje tak, ze nereaguje,
> ncmene port 22 je binduty (zadne connection refused se nekona) - kdyz se
> snazim neco protlacit pomoci SCP skonci to s
> "ssh_exchange_identification: read: Connection reset by peer". Kdyz se
> snazim o telnet IP 22, nedostanu odpoved (*), ale telnet drzi do
> nekonecna (proc!?).

To je dosti zajimava diskrepance, protoze telnet i scp se proste pripoji
a cekaji, nez druha strana neco posle.

Jina vec je, ze pokud opravdu prijde TCP reset, pak musi byt neco shnileho
az pod SSH serverem, protoze resety obvykle nevznikaji nasledkem cinnosti
userlandu.

Je cas zacit zkoumat pakety...