acpi user interface pro desktop (a Fedora)

Karel Petrů fox na epos.cz
Čtvrtek Únor 19 15:10:05 CET 2004

Tibor Zenis napsal(a):

> Mne sw suspend nefunguje (ale vazne som sa tym nezaoberal), ale niekde
> som cital (Jaderné noviny), ze sw suspend by malo fungovat, ale wake up
> este nie je napisane ;-)

SW suspend funguje (je nutny patch do jadra), potrebna data pred
hibernaci uklada do swapu a po rebootu je vytahne zpatky. Pri bootu je
nutny spec. pararametr pro jadro, kde ma najit tento image.
Asi bude dost zaviset na implementaci ACPI na konkretnim notebooku (ja
to mam otestovano na Toshiba Sattelite S1800).

Karel