acpi user interface pro desktop (a Fedora)

Martin Kamín ZULU martinkamin na quick.cz
Čtvrtek Únor 19 18:16:23 CET 2004

On 19. Feb, 03:10 PM CET, Karel Petrů <fox na epos.cz> wrote 18 lines:

> SW suspend funguje (je nutny patch do jadra), potrebna data pred
> hibernaci uklada do swapu a po rebootu je vytahne zpatky. Pri bootu je
> nutny spec. pararametr pro jadro, kde ma najit tento image.
> Asi bude dost zaviset na implementaci ACPI na konkretnim notebooku (ja
> to mam otestovano na Toshiba Sattelite S1800).

1. Swsuspend je samostatná věc a nesouvisí s APM ani ACPI.
1. a. Může být iniciováno z ACPI (fungujícího), které snímá klávesu POWER a
pak zapíše: echo 4 > /proc/acpi/sleep
1. b. Data se odloží do swapu atd.
1. c. Ne všechny verze swsuspend fungují, mě funguje 1.0.3

Jinak bych rád potvrdil, že ACPI začalo chodit (ikdyž ne zcela) pro můj
EVON800C - konečně!, 2.4.22-10mdkcustom. Nefunguje jen suspend to RAM.
MK